Yüksek doz İntravenöz Vitamin ve Mineral Tedavileri :

Besin ve vitamin  eksikliği maalesef  çağımızın yaygın hastalığı olmuş durumda.

Bu kadar bolluğa rağmen hemen hemen kimse yok ki kanında vitamin veya mineral eksikliği bulunmasın.

Bunun  bir çok sebebi olmakla birlikte başlıca sebebleri gıdalarımızın vitamin ve mineral oranının düşük olması ve bağırsak düzenimizin düzgün çalışmadığı için yeterince emilim yapmaması.

Ağız yoluyla aldığımız vitaminler ve gıda takviyelerinin 90% maalesef bağırsak tarafından geri dışarı atılıyor ve hücrelerimize ulaşmıyor. Eğer bir de bağırsak florasında bozukluk veya iltihaplı bir durum varsa ozaman daha da az bir miktarı gerektiği yere ulaşabiliyor.

Diğer önemli konu yaşlandıkça bedenimiz vitamin ve minerallerden daha da yoksullaşması ama vitamin ve minerallerede aslında daha çok ihtiyaç duyması!

Çünkü hücresel boyutta Vitamin ve minerallerin eksik olması DNA-Genetik şifremizin bozulmasına yol açabiliyor: sonuçları erken yaşlanma, kronik rahatsızlıklar, kanser ve maalesef erken ölümler.

Yaşadığımız çağ da değişen ve seviye değiştiren hastalık sebebleri bize de tedavi de yeni yollar gitmemizi böylelikle zorunlu kılıyor.

İşte İntravenöz vitamin ve mineral tedavileri size gerekli olan vitamin ve mineralleri yüksek doz da  direk damar yoluyla 100% kanınıza yüklüyor. Direk damardan verdiğimiz vitaminler hiçbir kayıp olmadan kanınıza ve bedeninize yükleniyor ve tam tesir meydana geliyor.

Rejeneratif yani yenilenme ve tamir merkanizmalarını çalıştıran bir tedavi metodu olan İnteravenöz tedaviler serbest radikallerin ve toksinlerin zararlarına karşı güçlü bir şekilde savaşçıdır!

İntravenöz tedavi hangi alanda kullanılır?

İntravenöz tedavileri kullanmadığımız alan yok diyebiliriz.

Hastalık tedavilerinde hücresel boyutta enerji merkezleri mitokondrial fonksiyonu sağlamlaştırma, bağışıklık sistemini hızlandırma, zehir attırma ve detoksifikasyon, anti aging ve gençleştirme ve hastalık önlemede.

Bağışıklığımız güçlendirip hastalıklar karşı kuvvetlendirmek mi amacınız, güzelliğin içten geldiğini bilip bedeninizi yaşlanma etkilerine karşı korumak mı istiyorsunuz, uzun vadeli stresli proğramınız var ve bedeniniz ful bir destek mi vermek istiyorsunuz, bedeninize işleyen toksinleri attırmak mı hedefiniz  veya bedeninizi ağır bir yorgunluk ve hastalıktan sonra temizlemek mi istiyorsunuz. Modern, doğal ve rahat bir tedavi metodu olan İntravenöz vitamin ve mineral tedavileri size optimum kalitede ve yüksek standartta  bu opsiyonu sunar.

Yüksek doz vitamin C:

C Vitamini oldukça önemli bir antioksidandır. Kolajen üretimini sağlar, kanser riskini azaltır, bağırsak sistemini güçlendirir, kronik yorgunluğun gitmesine katkı sağlar, iltihap faktörlerini düşürür.

B Kompleks Yüksek doz:

Kan oluşumunu sağlar, beyin ve sinir hücrelerinin sağlığını korur, yorgunluk ve bitkinliğin azalmasına katkıda bulunur. Bağışıklık sistemini ve metabolizmayı güçlendirir. Mitokondri enerji merkezlerinin yapı taşlarını verir.

Magnezyum:

Sinir sistemimizin sakinleşmesini sağladığı için anti stres minerali olarak tanımlanır. Ayrıca vücudumuzdaki temel faydası kasların ve sinirlerin gevşemesini sağlar .

Glutatyon:

Cildi canlandırır, antioksidan özelliği ile hücreleri korur ve yeniler. Vücutta doğal detoks etkisi yaratarak ağır metallerin atılmasına destek olur. Sporcu sağlığı için öneli olan glutation ,kas performansını arttırır. B vitaminlerin emilimini arttırarak sindirim sisteminin çalışmasını destekler. Sigara kullananlarda vücutta biriken toksinlerin atılmasını destekler.

Selenyum:

Antioksidan olarak oksidatif stresle mücadele etmeyi sağlar. Yaşlanma süreciyle mücadele eder, serbest radikalleri azaltarak bağışıklık sistemine yardımcı olur. Tiroidlerin düzgün çalışması için çok önemli bir kofaktördür.

Çinko:

Kanser hücrelerine karşı savaşçı olan sistemi destekler. Yaşlandıkça eksikliği özellikle güçsüz saç tırnak ve ciltte belirti olarak gösterir. İltihaplanmaya  karşı savaşçıdır ve bağışıklık sistemi, egzema ve alerjilerde önemli rol oynar.

Alfa Lipoik asit:

Toksin attırır ,özellikle beyinden . yaşlanmayı yavaşlatır . Güçlü bir temizleyicidir.

Özel aminoasit karışımları:

Kas sistemini güçlendirir ve  performans arttırır.

Ayrıca hastalıklara ve şikayetlerinize göre size özel karışımlar ve kokteyller hazırlıyoruz birkaç misal verirsek:

PARLA: Saç ve tırnak kokteyli: Çinko, Biotin, Sistein, Aminoasitler

GÜÇLEN: Kas ve Performans: Özel aminoasitler

İMMÜN: Bağışıklık kuvvetlendirme: yüksek doz Vitamin C, B Kompleks, Magnesyum, Kalsiyum, Dekspantenol

SAVAŞ: Yüksek doz vitamin C, Kurkumin enjeksiyonları, Amigdalin enjeksiyonları

TİROİD UP: Magnesyum, Kalsiyum, Selenyum, Çinko, B Kompleks

RELAKS: Magnesyum, Kalsiyum, Selenyum, B Vitamin, Vit C

DETOKS: Vit C, Glutation, Alfa lipoik asit

REPLESYON: Ameliyat ve ağır hastalık sonra toparlayıcı formül: Vit C, Magnesyum, Kalsium, B Kompleks, Çinko

Kanınızı sizde iksirleyin zırhınızı giyinin !