İyod Protokolleri – Bütünsel Tıbbın kayıp çocuğu:

15 sene önce Tıp Fakültesi öğrencilik zamanımda çok iyi hatırlıyorum ki Haşimoto hastalığının çok nadir olduğunu ve hayatımız boyunca doktor olarak çok nadir karşılaşacağımızı.

Artık her 3. Kişi de tiroid hastalığı  , her ikinci 45 yaşından sonra tiroidinde kist bulunuyor.

Kimyasallar, böcekleme ilaçları elbette önemli sebeplerden olsada artık bütünsel ve rejeneratif tıp eser elementlerden olan İyodu kayıp çocuğu olarak ilan ediyor ve iyileşme süreci İyod ile artık tamamlanıyor.

İyod çok önemli eser elementlerden sayılıyor çünkü sadece  yediklerimizden bedenimiz alabiliyor , kendi üretme imkanı bulunmuyor.

Maalesef yediğimiz gıdaların içinde  bedenimizin düzenli çalışması için  gereken miktar iyodu alamamaktayız. İ

Bir çoğumuzun aklına iyodlu tuzların içindeki iyod kullanmak aklına gelsede bu bir yanıltıdır. İyod sadece çözelti içinde duran bir element olduğundan toz halin de olunca paket açıldıktan birkaç gün sonra havaya karışıp uçuşur gider. İyodlu tuz iyodsuz tuza döner birkaç gün içinde.

Özellikle gelişim, sinir sistemi, beyin, tiroid ve göğüsler ve  üreme organları için çok önemli olan iyod bütünsel doktorların tahminince avrupadaki insanların 80% eksik.

Bunun sebebi bir taraftan gısda yoluyla çok az miktarda iyod almamız diğer taraftan aldığımız az miktardaki iyodu gıdalarda uygulanan böcek ilaçlarından dolayı  hücre içine atmakta zorlanıyor olmamız.

Japonyadaki Japonlarda en az göğüs kanser vakaları ve kronik hastalıklar vardır. Zekalarıyla da bilinirler. Bizden yaklaşık 100 kat daha fazla iyod alırlar her gün !

İyod eksikliğinin semptomları:

– yorgunluk ve halsizlik

– beden ısısı düşük olması kilo vermeme, kilo vermede direnç

–  göğüs kanseri

– erken doğum