LOW DOSE İMMUNOTERAPİ:

Sizin şifanız  kendi tükürüğünüzde gizli olabilir!

Low Dose İmmunoterapi aşırı reaksiyonlu ve agresif bir bağışıklık sistemini düzenlemek için yapılan özel bir tedavi metodudur. Mevsimsel alerjiler, gıda intoleransı, MS Atakları, Romatizmal ataklar ve diğer otoimmün yani bağışıklığın kendi kendine saldırı yaptığı tüm hastalıklarda etki eden doğal bir metoddur.

Bu tedavi yöntemin de size ait olan hücreleri belirli bir işlemden geçirdikten sonra tekrar sizin bedeninize geri sunuyoruz. Bağışıklık sistemimiz bu hücrelerin genetik şifresini tanıyıp kendine ait olduğunu fark ediyor. Bunu şu şekilde düşünebilirsiniz: Uzvumuz koparsa onu geri aynı yerine dikebiliyoruz çünkü bedenimiz bunun bize ait olduğunu anlıyor savaşmıyor aksine hemen kabul ediyor ve onarmaya başlıyor.  Ama başka bir insanın organını nakil yaptığımızda ağır ilaçlar ile bağışıklık sistemi baskılanması gerekiyor kendine ait olmadığını fark ettiğinde bunu atmaya savaşmaması için.

Sizin kendi tükürüğünüz steril bir şekilde alıp belirli potanslama metoduyla farklı doz inceltmeler yapıyoruz.

İncelttiğimiz dozları kinezyolojik olarak sizde test ediyoruz ve sizin bedeninizin ihtiyacı olan dozu bulup tekrar size enjekte ediyoruz. Bu işlem yapıldıktan 10 gün içinde bedeninizin tepkilerini takip ediyoruz. Kendi şifresini bedene anlayacağı bir doz da verince kendine ait hatalarıda beden fark edip tamir mekanizmalarını çalıştırıyor. İşte ilk 10 bedensel tepkiler çok önemli.

Size gereken dozu tespit ettikten sonra 6 haftada bir bu uygulamayı yapıyoruz.

Aşırı duyarlı ve agresif bir bağışıklık sisteminin getirdiği hastalık ve rahatsızlıklarda çok etkili bir metoddur!

Mevsimsel Alerjiler

Sezonal Rinit

Gıda intolersları

MS Atakları

Otoimmun hastalıklar

Sizin şifanız  kendi tükürüğünüzde gizli olabilir!