Şelasyon Tedavileri

Ağır Metaller!

Bedenimizde hiçbir işi olmayan ağır metaller artık hücrelerimizin derinlerine kadar sızmış durumda.

Yediğimiz gıdalar, kullandıklarımız bakım ürünleri bir taraftan , türkiyemiz de maalesef en yoğun ağır metal aktarımı dişlerimizde: ucuz, kullanımı kolay ve uzun ömürlü olan Civa Amalgam gümüş dolgular!

Bir kere dişleri yerleştirildikten sonra bütün bedeni nefes, yutma ve kan yoluyla gizliden gizliye zehirler. Dolgular çıkarılsa dahi bu ağır metal çoktan organlara ve hücrelerin içine yerleşmiştir ve sisteminizi bozmaya başlamıştır.

Şelasyon tedavisinde damardan bedene 6 kancalı bir taşıma molekülü verilir ve bu ilaç bedende dolaştığı müddetçe ağır metalleri organ ve hücrelerden mıknatıs gibi çeker  ve böbrek üzere bedenden dışarı atrırır.

Emniyetli bir tedavi metodu olan şelasyon bir çok hastalıkların tedavisnde yüksek başarılıdır.

En hızlı başarıyı kalp damar hastalıkları, kan dolaşımı ve arterioskleroz hastalıklarında alıyoruz.

1993 de Danimarka da yapılan bir araştırma da (Henke&Flytie) 65 kişiye  Bypass yapılması planlanırken Şelasyon tedavisi sonrasında Bypass ameliyatına gerek kalmadığı sonucuna varılmıştır.

27 tane ampütasyon yapılacak olan kişide Şelasyon tedavisinden sonra 24 kişi ampütasyondan kurtulmuş olur.

En hızlı başarı oranı Kalp ve damar hastalıklarında görülmüştür:

Kalp damarlarınızda tıkanıklar var ve kalp krizinden korkuyorsanız,

Stent ve bypass ameliyatı olmak istemiyorsanuz,

Sigaradan vazgeçemiyorsanuz veya vazgeçseniz bile  yıllarca içilen zehirli maddeler bedeninizde biriktiğinden sağlığınız açısından endişe duyuyorsanuz.

Stent ve bypass oldunuz ve tıkanmasından korkuyorsanuz .

Dünya da birinci sırada olan ölüm sebebi olan kalp damar hastalıklarına  karşı Şelasyon en etkili intravenöz tedavi metodu!

Damar hastalıkların farklı formları olan Kladikasyo yürüme ağrısı hastalığı ve Reyno hastalığında da yüksek oranda başarı gösterir.

Sadece bunlarmı? Elbette hayır ! Şelasyon tedavisi çok yetenekli bir Metod!

Şelasyon ile tedavi ettiğimiz hastalıklar listesi sizi şaşırtacak:

1.) Demans

2.) Sinir sistem hastalıkları: Multiple skleroz, Alzheimer, Parkinson, Depresyon, Huzursuz bacak Sendromu, ALS, ADHS, Unutkanlık, Beyin sisi

3.) Romatizmal hastalıklar: Fibromyalji, Romatizmal artrit, Sklerodermi

4.) Tiroid hastalıkları, Haşimoto

5.) Kist ve Myomlar

6.) İnfertilite, bebek olmaması ve düşük oluşması

7.) Dejeneratif göz hastalıkları: Makula hastalığı, Glaukoma, diyabetik retina kalkması

8.) Irsi kalp krizleri ve felç önlemesi

9.) Kanser riskini düşürülmesi

10.) Anti Aging – Gençleşme

11.) Sigaranın toksinlerini attırma (Katran, Nikotin, Kağıt kimyasalları)

12.) Ağır Metal Zehirlenmesi

13.) Kalp damar hastalıkları komple, kladikasyo, Reyno hastalıkları

Almaya da eğitimlerini tamamlamış bir Şelasyon doktoru olarak size güvenli bir şekilde damarlarınız, organ ve hücrelerinizden  ağır metalleri  attırmaya yardımcı olmaktan mutluluk duyarız

Ağır Metalı at – Bedenine nefes aldır!

Civa , Aluminyum, Kurşun ,  Arsen, Talyum, Sigara zehirleri: Katran, Nikotin , Kağıt kimyasalları.